طراحی سایت با وردپرس

۵۲ بازديد
 
آیا به دنبال ایجاد یک وب سایت هستید؟ راه اندازی وب سایت می تواند یک فکر وحشتناک باشد مخصوصاً وقتی که شما متخصص نیستید. نگران نباشید ، تنها نیستید. با کمک به بیش از 130،000+ نفر به ایجاد وب سایت با وردپرس ، ما تصمیم گرفته ایم تا کامل ترین راهنمای گام به گام در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت بدون یادگیری نحوه کدگذاری را ایجاد کنیم. این راهنما برای کاربران در تمام سنین و سطح مهارت ها مفید است. با این حال ، اگر به کمک نیاز دارید ، می توانید با تیم متخصص ما تماس بگیرید تا به شما در تنظیم رایگان وب سایت خود کمک کنید.

to برای دریافت راه هزینه طراحی سایت وردپرس اندازی وب سایت رایگان وردپرس خود اینجا را کلیک کنید! ← اگر می خواهید توسط خودتان این کار را انجام دهید ، پس لطفاً راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه ساخت وب سایت را دنبال کنید. در اینجا یک مرور کلی از ابتدا تا پایان کلیه مراحلی که در این راهنما برای شما قدم خواهیم گذاشت ، آورده شده است. نحوه یافتن و ثبت نام دامنه به صورت رایگان انتخاب بهترین میزبانی وب نحوه نصب وردپرس یک الگوی برای تغییر طراحی سایت خود نصب کنید ایجاد صفحات در وردپرس شخصی سازی وردپرس با افزونه‌ها و افزونه‌ها منابعی برای یادگیری وردپرس و دریافت پشتیبانی با استفاده از آن ، ایجاد وب سایت هایی با ویژگی های بیشتر قبل از شروع به ایجاد یک وب سایت ، بگذارید برخی از متداول ترین سؤالاتی که دریافت می کنیم را بپوشانیم. هزینه طراحی سایت با وردپرس برای راه اندازی سایت وردپرس خود به سه مورد زیر نیاز خواهید داشت. نام دامنه - این نام وب سایت شما مانند google.com است میزبانی وردپرس -

اینجاست که پرونده های وب سایت شما ذخیره می شود. 45 دقیقه از توجه بی طرف شما. ما یک راهنمای کلمه 2000 نوشته‌ایم که توضیح می دهد هزینه ساخت یک وب سایت واقعا چقدر هزینه دارد. یک وب سایت تجاری معمولی می تواند به اندازه 100 دلار در سال هزینه داشته باشد و در هر سال می تواند به 30،000 دلار برسد. ما به همه کاربران ما توصیه می کنیم که شروع به کار کوچک کنند و بعد از رشد شغلی ، ویژگی های بیشتری را به وب سایت شما اضافه کنند. با این روش در پس انداز خود صرفه جویی می کنید و ضررهای احتمالی را به حداقل می رسانید و از مبالغ اضافی جلوگیری می کنید در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک وب سایت با هزینه کمتر از 100 دلار ایجاد کنید. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه با اضافه کردن ویژگی های بیشتر در آینده بتوانید از آن استفاده کنید.
بسیاری از سازندگان وب سایت در دسترس هستند که به شما در تنظیم وب سایت کمک می کند. توصیه می کنیم از WordPress خود میزبان به عنوان پلت فرم وب سایت خود استفاده کنید. وردپرس محبوب ترین پلت فرم وب سایت در جهان است. تقریباً 28٪ از کل وب سایتهای اینترنتی را تأمین می کند. وردپرس رایگان است و با هزاران طرح و افزونه وب سایت همراه است. بسیار انعطاف پذیر است و تقریباً با همه ابزار و خدمات شخص ثالث در دسترس صاحبان وب سایت است. ما از WordPress برای ساختن تمامی وب سایتهای ما از جمله این WPBeginner استفاده می کنیم. این یک آموزش گام به گام در مورد نحوه ساخت وب سایت است. ما آن را به مراحل مختلف تقسیم کرده ایم و همه چیز را از ابتدا تا انتها طی خواهیم کرد. فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید ، و در پایان یک وب سایت بسیار حرفه ای خواهید داشت. ما همچنین به شما در جهت صحیح اشاره خواهیم کرد تا بتوانید وب سایت خود را بر اساس نیاز شما به سطح بعدی ببرید. از ایجاد وب سایت خود لذت ببرید. به یاد داشته باشید اگر به کمک نیاز دارید می توانید با ما تماس بگیرید و ما وب سایت شما را به صورت رایگان راه اندازی می کنیم. مرحله 1. راه اندازی یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مبتدیان مرتکب می شوند ، انتخاب پلت فرم اشتباه وب سایت است.

خوشبختانه ، شما اینجا هستید ، بنابراین اشتباه نمی کنید. برای اکثر کاربران ، یک سایت خود میزبان WordPress.org یک راه حل عالی است. این برنامه با هزاران طرح و افزونه همراه است که به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را که می توانید در مورد آن فکر کنید ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، لطفاً راهنمای ما را در مورد چرایی استفاده از وردپرس ببینید. وردپرس برای ساختن هر نوع وب سایت و بدون هیچ محدودیتی ، در دسترس و استفاده از هر کس رایگان است. اگر WordPress رایگان است ، پس هزینه از کجا می آید؟ وردپرس رایگان است زیرا باید نام دامنه و هاست خود را ترتیب دهید ، که هزینه آن نیز است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقاله ما مراجعه کنید که چرا وردپرس رایگان است ؟. نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است. این چیزی است که کاربران شما برای دستیابی به سایت شما در مرورگرهای خود تایپ می کنند (به عنوان مثال wpbeginner.com یا google.com). در مرحله بعد ، به میزبانی وب سایت احتیاج خواهید داشت. تمام وب سایت های موجود در اینترنت نیاز به میزبانی دارند. این خانه وب سایت شما در اینترنت خواهد بود. یک نام دامنه به طور معمول 14.99 دلار در سال هزینه دارد و هزینه میزبانی از 7.99 دلار در ماه شروع می شود. این خیلی زیاد برای بیشتر افرادی است که تازه شروع به کار می کنند. خوشبختانه ، Bluehost موافقت کرده است که یک نام دامنه رایگان و بیش از 60٪ تخفیف در میزبانی وب به کاربران ما ارائه دهد. Bluehost یکی از بزرگترین شرکت های میزبان در جهان است. آنها همچنین یک شریک رسمی میزبانی توصیه شده وردپرس هستند. آنها از سال 2005 با وردپرس همکاری می کنند ، و متعهد هستند که به جامعه بازگردند. به همین دلیل به ما قول داده اند که اگر با دنبال کردن این آموزش نتوانید وب سایت خود را راه اندازی کنید ، پس تیم متخصص ما بدون هیچ هزینه ای روند کار را برای شما تکمیل می کند. آنها ما را جبران می کنند ، بنابراین شما مجبور نیستید. برای کمک به راه اندازی وب سایت رایگان با ما تماس بگیرید.

توجه: در WPBeginner ، ما به شفافیت اعتقاد داریم. اگر میزبانی را با استفاده از لینک ارجاع ما خریداری می کنید ، در این صورت ما یک کمیسیون کوچک و بدون هزینه اضافی برای شما دریافت خواهیم کرد. در واقع ، شما در میزبانی + نام دامنه رایگان تخفیف می گیرید. ما این کمیسیون را برای توصیه به هر شرکت میزبان وردپرس دریافت می کنیم ، اما ما فقط محصولاتی را پیشنهاد می کنیم که شخصاً از آنها استفاده می کنیم و معتقدند که به خوانندگان ما ارزش افزوده می بخشد. بیایید جلو برویم و نام دامنه و هاستینگ را خریداری کنیم. ابتدا باید در یک پنجره مرورگر جدید به وب سایت Bluehost بروید و بر روی دکمه سبز "شروع کار را شروع کنید" کلیک کنید. این شما را به صفحه قیمت گذاری می رساند که در آن شما نیاز به انتخاب یک برنامه قیمت گذاری برای وب سایت خود دارید. برنامه های اساسی و بعلاوه محبوب ترین گزینه در بین کاربران ما است. برای انتخاب طرحی که دوست دارید باید بر روی انتخاب کلیک کنید و به مرحله بعدی ادامه دهید. در صفحه بعدی از شما خواسته می شود نام دامنه جدید را انتخاب کنید. در حالت ایده آل باید به نام دامنه .com بچسبید. اطمینان حاصل کنید که آن را به تجارت شما مربوط می شود ، به راحتی تلفظ می شود و هجی می کند ، و به راحتی به خاطر می آورد. آیا برای انتخاب نام دامنه برای وب سایت خود به کمک نیاز دارید؟ این نکات و ابزارهای مربوط به نحوه انتخاب بهترین نام دامنه را مشاهده کنید. پس از انتخاب نام دامنه خود ، برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید. اکنون از شما خواسته می شود اطلاعات حساب خود را مانند نام ، آدرس ، ایمیل و غیره ارائه دهید. در این صفحه ، اضافی های اختیاری نیز مشاهده خواهید کرد که می توانید خریداری کنید. ما عموماً خرید این لوازم اضافی را توصیه نمی کنیم. اگر تصمیم گرفتید که به آنها احتیاج دارید ، همیشه می توانید بعداً آنها را اضافه کنید. علامت اضافی اختیاری را بردارید در مرحله بعد ، اطلاعات پرداخت خود را برای اتمام خرید اضافه خواهید کرد. پس از اتمام خرید ، ایمیلی را با جزئیات در مورد نحوه ورود به صفحه کنترل میزبان وب خود (cPanel) دریافت خواهید کرد. این داشبورد میزبان شماست که همه چیز مانند پشتیبانی ، تنظیم ایمیل و غیره را مدیریت می کنید. مهمتر از همه ، اینجاست که وردپرس را نصب خواهید کرد.


مرحله 2. WordPress را نصب کنید برای انجام کارهای مختلف در داشبورد حساب میزبانی خود (cPanel) هزاران نماد پیدا خواهید کرد. شما هرگز نیازی به استفاده از 95٪ از آنها نخواهید داشت ، بنابراین می توانید با اطمینان از آنها چشم پوشی کنید. در قسمت cPanel به قسمت وب سایت بروید و سپس بر روی آیکون وردپرس کلیک کنید اکنون صفحه نصب سریع Bluehost را برای وردپرس مشاهده خواهید کرد. برای ادامه بر روی دکمه "شروع کار" کلیک کنید. در صفحه بعدی از شما خواسته می شود نام دامنه را که می خواهید WordPress را نصب کنید انتخاب کنید. دامنه خود را از قسمت کشویی انتخاب کنید و سپس بر روی Next کلیک کنید اکنون باید نام وب سایت ، نام کاربری سرپرست و رمز عبور وب سایت خود را وارد کنید. نگران نباشید ، در صورت نیاز می توانید بعداً در تنظیمات WordPress آنها را تغییر دهید. برای ادامه باید همه کادرهای انتخاب روی صفحه را علامت بزنید و سپس برای ادامه ، روی دکمه "نصب" کلیک کنید. Quick Install اکنون نصب وردپرس را در وب سایت خود شروع می کنید. در ضمن ، برخی از قالب های وب سایت را به شما نشان می دهد که می توانید در سایت خود نصب کنید. لازم نیست اکنون این کار را انجام دهید زیرا ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بعداً در این راهنما الگوی رایگان WordPress را در وب سایت خود بیابید و نصب کنید. پس از پایان نصب ، یک پیام موفقیت آمیز در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. نصب وردپرس با موفقیت انجام شد اکنون باید روی پیوند "نصب کامل" کلیک کنید ، و این آدرس را با URL ورود به سیستم وردپرس و گذرواژه به صفحه شما می کشاند. تبریک می گویم! شما اولین وب سایت وردپرس خود را ایجاد کرده اید. اکنون می توانید به صفحه ورود به WordPress بروید. URL ورود به سیستم به این شکل ظاهر می شود با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که قبلاً وارد کرده اید می توانید به سایت وردپرس خود وارد شوید. آسان نبود؟ اکنون بیایید به مرحله بعدی برویم و طرحی را برای وب سایت خود انتخاب کنیم.


مرحله 3. موضوع خود را انتخاب کنید ظاهر بصری سایت وردپرس شما توسط یک موضوع وردپرس کنترل می شود. مضامین وردپرس قالب های حرفه ای هستند که می توانید در وب سایت خود نصب کنید تا ظاهر آن تغییر کند. به طور پیش فرض ، هر سایت وردپرس دارای یک موضوع اساسی است. اگر به وب سایت خود مراجعه کنید ، چیزی شبیه به این خواهد بود: این برای اکثر کاربران بسیار جذاب نیست. اما نگران نباشید ، هزاران تم وردپرس رایگان و پولی وجود دارد که می توانید در سایت خود نصب کنید. می توانید موضوع خود را از داشبورد سرور وردپرس تغییر دهید. به صفحه ظاهر شده »صفحه تم مراجعه کرده و سپس بر روی دکمه" افزودن جدید "کلیک کنید. موضوع وردپرس خود را تغییر دهید در صفحه بعدی ، شما می توانید از 4،492 مضمون رایگان WordPress که در فهرست رسمی تم های WordPress.org موجود هستند ، جستجو کنید. شما می توانید آنها را بر اساس محبوب ترین ، جدیدترین ، برجسته ها و سایر فیلترهای ویژگی (یعنی صنعت ، طرح و غیره) مرتب کنید.


آیا برای انتخاب یک موضوع به کمک نیاز دارید؟ لیست ما را از این تم های جالب و جذاب وردپرس رایگان ببینید. همچنین ممکن است بخواهید به راهنمای ما در مورد چگونگی انتخاب تم کامل وردپرس برای وب سایت خود نگاهی بیندازید. به خاطر این راهنما ، ما از Bento استفاده خواهیم کرد. این یک موضوع محبوب وردپرس با چند منظوره رایگان و دارای گزینه های طراحی انعطاف پذیر برای انواع وب سایت ها است. اگر نام تم رایگان که می خواهید نصب کنید را می دانید ، می توانید با وارد کردن نام آن در قسمت جستجو ، آن را جستجو کنید. وردپرس موضوع را در نتایج جستجو به شما نشان می دهد. باید موشواره خود را بر روی تم قرار دهید و سپس بر روی دکمه Install کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.